Monday 1 October 2012

Hutang, Haji dan Doa

Saya dan isteri ingin  menggunakan ruang ini untuk bertanya jika ada saya dan isteri berhutang dengan sesiapa. Jika ada sila maklumkan dan insyaAllah akan cuba kami langsaikan. Hutang budi pastinya tak mampu kami bayar. Tetapi hutang wang ringgit dan harta benda insyaAllah, akan kami usahakan membayarnya.


Kami juga ingin memaklumkan bahawa insyaAllah, kami sedang merancang untuk melaksanakan haji pada tahun ini. InsyaAllah, akan berangkat ke tanah suci pada 18 Oct 2012 dari Heatrow, London. Justeru, jika ada yang ingin memesan doa, insyaAllah kami amat berbesar hati untuk mendoakan semua. Emailkan kepada kami doa yang dihajatkan dan kami akan berusaha untuk berdoa untuk semua di waktu yang paling makbul di tempat-tempat yang paling makbul insyaAllah.

Juga, ingin kami mohon agar dimaafkan segala kesalahan kami sepanjang perkenalan kita. Kami juga dengan hati yang lapang telah pun memaafkan semua kesalahan semua jika ada pada kami. InsyaAllah.

Mohon juga didoakan agar Allah menerima kami sebagai tetamunya yang paling mulia dan paling istimewa pada tahun ini walaupun kami ini terlalulah banyak dosa.

Jazakamullahukhairan kathira.

1 comment:

  1. Alhamdulillah dpt perfm haji muda2 ni..Doakan kami ye dpt buat haji thn dpn...n dpt baby girl..:-) kak nini n abg azlee..kota bharu

    ReplyDelete